DNS, DHCP & Firewall i en !
Fra : Dennis Hansen

Dato : 08-03-01 15:27

Hej NG,

jeg står og mangler et DNS, DHCP & Firewall program alt i en! Er det
noget som I kender til findes? Helst freeware... ellers til under 2k.

hilsen

Dennis Hansen

Fra : P og T

Dato : 08-03-01 17:04

"Dennis Hansen" <dh@dsd.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG,
>
> jeg står og mangler et DNS, DHCP & Firewall program alt i en! Er det
> noget som I kender til findes? Helst freeware... ellers til under 2k.

LINUX!!!

Fra : Finn Nielsen

Dato : 08-03-01 18:04

Hej,

Jeg har lige installeret Winroute til windows. Det ser udemærket ud, og
virker indtil videre fint. Har vist eksisteret i flere år. se.
www.winroute.com

Det er et relativt billigt program - men altså til windows platformen. Hvis
du kører linux, så finder du masser af gratis og stabilt software til den
slags dér også.

Finn