PHPedit
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 02-03-03 22:48

Hejsa

Jeg har prøvekørt PHPedit (version 0.7.1.0.7) her i den sidste uges tid og
er vældig godt tilfreds med det meste af programmet... MEN det æder RAM som
om det var på tilbud!

Er der nogen der har en ide om hvilken version man skal vælge hvis man
gerne vil have så mange af de nye smarte features men også gerne vil have
lidt RAM til andre programmer? (med andre ord: Hvilken version skal man
vælge for ikke at få en med memory leaks i?)

--
Hyggehej
/Thomas

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 02-03-03 23:17

Thomas Lindgaard wrote:
> [...]
> er vældig godt tilfreds med det meste af programmet... MEN det æder RAM som

Tjaa, den "stable" version har også nogle "utætheder". Jeg har kørt med
0.7.1.86 uden de store problemer (selv om den dog stadig æder en del
ram), men jeg kan se at den ikke findes på PHPEdit's hjemmeside.

Jeg kan sende den til dig, hvis du giver mig en mail-adresse.

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 03-03-03 00:12

Tonni Aagesen <use.my@signature.please> wrote in

> [...]

Her skulle have stået "version 0.7.1.107"...

> Tjaa, den "stable" version har også nogle "utætheder". Jeg har kørt
> med 0.7.1.86 uden de store problemer (selv om den dog stadig æder en
> del ram), men jeg kan se at den ikke findes på PHPEdit's hjemmeside.

Hvad er "en del RAM"? :) - efter et par timer har 107'eren nu ædt 175 MB :/

> Jeg kan sende den til dig, hvis du giver mig en mail-adresse.

DET ville båre være dæjli :) - prøv med thomas snabel-a it-snedkeren prik
dk.

--
Hyggehej
/Thomas

Fra : KGB

Dato : 05-04-03 11:14

"Tonni Aagesen" <use.my@signature.please> skrev i en meddelelse

> Jeg kan sende den til dig, hvis du giver mig en mail-adresse.

Jo tak plz.
kgbnsa@hotmail.com

--
Regards, yours truly madly