Mass mail med "anonyme" modtagere ?
Fra : Lars Axberg

Dato : 23-02-03 16:03

Hej

Jeg har en tabel i database som indeholder mail adresser på folk som skal
modtage nyhedsbrev. Når jeg så skal sende nyhedsbrevet så hiver jeg
adresserne ud og smækker dem i en variabel. Men nu er spørgsmålet, om det er
muligt, at få PHP til, at "maskere" mailadresserne så alle der modtager
nyhedsbrevet ikke kan se alle de andres adresser ?

--
-----------
Lars Axberg

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-03 16:07

On Sun, 23 Feb 2003 16:03:15 +0100, "Lars Axberg" <axberg@person.dk>
wrote:

> [...]
>muligt, at få PHP til, at "maskere" mailadresserne så alle der modtager
>nyhedsbrevet ikke kan se alle de andres adresser ?

Send til din egen mail adresse som alm. TO, mens de andre skal ned i
BCC

Fra : Leonard

Dato : 23-02-03 17:57

Martin <> wrote:

>Send til din egen mail adresse som alm. TO, mens de andre skal ned i
>BCC

Hvilket er ret så irriterende, når der så skal rettes i lortet eller
slettes.
Så kan modtageren ikke umiddelbart se hvilken adresse mailen er sendt
til, og for sådan nogle som mig, der har mange adresser og domæner, så
er det en besværlig opgave at gætte sig frem til den rette.
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Dennis T. Holm

Dato : 23-02-03 16:11

Det er vel muligt istedet for at lave en løkke som mailer til folk en efter
en... på denne måde sender den kun en mail af gangen og på denne måde kan
modtageren kun se sin egen mail adresse...
Tror ikke der er andre måder at gøre det på så vidt jeg ved.

MVH dennis