Radio knapper fungerer ikke ved include!
Fra : Lars Axberg

Dato : 22-02-03 18:56

Hej

Jeg er ved, at lave en vote poll på en side, men når jeg inkluderer
nedenstående side på hovedsiden så virker de to øverste radio knapper ikke,
dvs. jeg kan ikke vælge dem. Men når jeg kører siden alene så er det ikke
noget problem! Nogen forslag ?

<form action="poll.php" method="post">
<input type="hidden" name="poll_name" value="vnpoll" />
<input type="radio" name="poll_vote" value="Vild succes!" checked="checked"
/>
Vild succes!
<input type="radio" name="poll_vote" value="Fedt nok" />
Fedt nok
<input type="radio" name="poll_vote" value="Total fiasko" />
Total fiasko
<input type="submit" value="stem" />
resultat</a>

</form>

--
-----------
Lars Axberg

Fra : Kenneth

Dato : 22-02-03 22:56

> noget problem! Nogen forslag ?

Jeg har kopieret eksemplet ind, og gjort som, du skrev, og her virker det da
fint nok.
I radio-button behøver du ikke skriver checked="checked". Du kan nøjes med
checked alene.
Håber det måske hjælper.
Ellers hvad kører du? IIS/Apache?

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Niels Andersen

Dato : 22-02-03 23:26

Kenneth wrote in <dmS5a.92879$Hl6.8928371@news010.worldonline.dk>:
> I radio-button behøver du ikke skriver checked="checked". Du kan nøjes med
> checked alene.

De nyere HTML-standarder kræver at man gør det på den måde.

--
Mvh.
Niels Andersen

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 22-02-03 23:53

Kenneth wrote:

> I radio-button behøver du ikke skriver checked="checked". Du kan nøjes med
> checked alene.

Ikke i XHTML, som han jo tydeligvis bruger.

--
Jonas Koch Bentzen

Fra : Lars Axberg

Dato : 23-02-03 01:59

"Kenneth" <kenneth@REMOVEziax.dk> wrote in message
> [...]
> fint nok.
> I radio-button behøver du ikke skriver checked="checked". Du kan nøjes med

Hmm.. fejlen må ligge et andet sted i index filen! Jeg kører Apache og har
hellere ikke problemer med at bruge knapperne når jeg inkluderer siden i en
"ren" index fil! Jeg må hellere kigge siden grundigere igennem ....

--