Dejan spørgsmål...
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-03-01 21:43

Jeg har lige fået mit Dejan-kabel ind af døren idag...

Jeg har sat det til LPT-porten, men når jeg tænder telefonen så
blinker lyset, hvorefter telefonen slukker igen. Jeg må tage batteriet
ud for at få kontakt til telefonen igen.

Når jeg bruger Nokia Flasher 1.00b til at læse fra telefonen siger
den:

Hvis telefonen IKKE er tilsluttet:
Phone NOT respond! Tx=0

Hvis telefonen er tilsluttet:
Phone NOT respond! (Boot count)

Jeg har prøvet at tænde telefonen samtidig med jeg trykker enter:
Phone NOT respond! Tx=1

På en anden PC (jeg har prøvet på 3 ialt), så kan den læse en lille
smule, men kun op til 1000 - så stopper den. Dvs. f.eks. fra 00200000
til 00201000.

Hvad gør jeg galt?
--
venligst
/Lasse

http://sms.fergusons.dk/ - Gratis SMS-sender med bekræftelse!

Fra : Morten Juel

Dato : 13-03-01 23:17

Hvis du køre win2000 er det nok det

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-03-01 23:25

Morten Juel skrev:

>Hvis du køre win2000 er det nok det

Jeg kører Win ME på denne, hvor den slet ikke kom igang. Programmer
skulle dog godt kunne køre under ME. På de 2 andre PCere kører jeg Win
98 SE, men der virker skidtet jo heller ikke :(

Fra : Morten Juel

Dato : 13-03-01 23:46

> Jeg kører Win ME på denne, hvor den slet ikke kom igang. Programmer
> skulle dog godt kunne køre under ME. På de 2 andre PCere kører jeg Win
> 98 SE, men der virker skidtet jo heller ikke :(

ok så kan jeg ikke hjælpe, jeg har ikke prøvet dejan kabel "endnu"

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-03-01 23:57

Morten Juel skrev:

>ok så kan jeg ikke hjælpe, jeg har ikke prøvet dejan kabel "endnu"

Øvøv... jeg er ved at få grå hår i hovedet over det...

Nogle nær Greve (syd for Kbh), der har leget med sådan en sag, som har
lyst til at få skidtet til at virke for mig for en 6-pack? Så kan jeg
slæbe min blærbare med...

Fra : Jannick Fogh-Nielsen

Dato : 14-03-01 07:13

On Tue, 13 Mar 2001 23:56:40 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>
>Nogle nær Greve (syd for Kbh), der har leget med sådan en sag, som har
>lyst til at få skidtet til at virke for mig for en 6-pack? Så kan jeg

Hej prøv at tjek http://www.david-pye.co.uk/dejan.htm det er vist
noget med at printerporten skal sættes til EPP i bios og ikke EPP/ECP
ellers virker kablet ikke altid.
MVH - Jannick

In space no one can hear you yawn

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-03-01 11:13

Jannick Fogh-Nielsen skrev:

>det er vist
>noget med at printerporten skal sættes til EPP i bios og ikke EPP/ECP
>ellers virker kablet ikke altid.

De forskellige muligheder ER afprøvet :/

Fra : Christian Hansen

Dato : 14-03-01 08:20

Hej Lasse

Ved ikke om det hjælper, men jeg har en nokia flasher 1.0.5.b, det kan
være den hjælper..

/Krølle

Fra : Søren Lyngsøe

Dato : 14-03-01 08:39

Hej Lasse!

Hvor har du købt det?

Søren

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-03-01 11:14

www.pc-mobile.net - hvorfor?

Fra : Søren Lyngsøe

Dato : 14-03-01 11:26

> www.pc-mobile.net - hvorfor?
> --

For at være sikker på at jeg rent faktisk også får hvad jeg betaler for (har
været uheldig en enkelt gang med et hong kong baseret firma).

Søren

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-03-01 11:32

Søren Lyngsøe skrev:

>For at være sikker på at jeg rent faktisk også får hvad jeg betaler for (har
>været uheldig en enkelt gang med et hong kong baseret firma).

Jeg fik de to pakker jeg bestilte 5 dage efter jeg havde indleveret
ordren. De skrev dog det ville tage 7-14 dage - men det går nok :)

Pengene blev hævet fra mit VISA-kort samme dag som pakkerne dumpede
ind ad døren.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-03-01 11:13

Christian Hansen skrev:

>Ved ikke om det hjælper, men jeg har en nokia flasher 1.0.5.b, det kan
>være den hjælper..

Heysa!
Kan du poste i den i dk.binaer (eller maile)...
Så prøver jeg den...

Fra : Christian Hansen

Dato : 14-03-01 21:49

> Heysa!
> Kan du poste i den i dk.binaer (eller maile)...
> Så prøver jeg den...
ER mailet

/Krølle