Bug i Dreamweaver?
Fra : Asbjørn Mediå

Dato : 11-03-03 23:30

Hei der ute.
Kan noen hjelpe meg med dette problemet:
Jeg holder på å lage en webside for en kamerat. Jeg bruker Dreamweaver MX og
er svært fornøyd med dette programmet - men jeg tror jeg har oppdaget en
såkalt bug?
Jeg har bygget en pop-up meny v.hj.a. Behaviors. Byggingen går fint - alt
fungerer tilfredstillende helt til jeg skal teste på server. Da kommer
feilmeldingen: Det har oppstått en kjørefasefeil... osv. Når jeg da
feilsøker får jeg beskjed om følgende feil i linje 49 som er denne: <script
language="JavaScript1.2">mmLoadMenus();. hvor *mmLoadMenus()* er uthevet.
Er det noen som har samme erfaring og/eller eventuelt kan hjelpe meg å
finne/rette denne feilen?
Er meget takknemlig for alle svar.
På forhånd hjertelig takk.
mvh
Asbjørn Mediå
amediaa@sensewave.com

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-03-03 00:00

Asbjørn Mediå skrev:

> Når jeg da feilsøker får jeg beskjed om følgende feil i linje
> 49 som er denne: <script language="JavaScript1.2">mmLoadMenus();.
> hvor *mmLoadMenus()* er uthevet.

Prøv at stille dit spørgsmål i clientsidegruppen
(<news:dk.edb.internet.webdesign.clientside>).

Det vil være bedst hvis du kan give et link til en side med den
omtalte menu - alternativt sende lidt mere af den kode der
genereres.

FUT: dk.edb.internet.webdesign.clientside (svar på dette indlæg
havner automatisk i nævnte gruppe og kan ikke ses her)
--
Jens Gyldenkærne Clausen