Databaseresultater på ASP Sider
Fra : Carola Gregersen

Dato : 18-01-01 11:42

Hej alle,

jeg har et møjirriterende problem med mit Frontpage 2000 web, som har en
databasetilslutning til en Access 97 database, der ligger i mappen \fpdb.

Webstedet redigeres på min maskine (Win98 + PWS + Frontpage extensions) og
når jeg udgiver til min egen lokale maskine, så virker alting perfekt. Men
når jeg udgiver mit web til vores server (WIN NT4 + IIS + Frontpage
extensions), så vises følgende fejlmelding, når man vil se siderne med
databaseresultater:

"
Database Results Error
Jet-databasemotoren kan ikke åbne filen "W:\Acc_data\Mmdk.mdb". Den er
allerede åbnet med udelt adgang af en anden bruger, eller du skal have
tilladelse til at vise dataene.
Number: -2147467259 (0x80004005)
Source: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers

One or more form fields were empty. You should provide default values for
all form fields that are used in the query.
"

Jeg forstår det ikke!! Den tilsluttede database ligger jo slet ikke på
W:\Acc_data\mmdk.mdb, men ER udgivet til mappen fpdb.

Hvorfor virker det på min WIN98 PWS men ikke på WIN NT IIS server??

Hilsen
Carola
cg@mmdk.dk

Fra : Ulrik Friis

Dato : 18-01-01 14:23

"Carola Gregersen" <cg@mmdk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> W:\Acc_data\mmdk.mdb, men ER udgivet til mappen fpdb.
>
> Hvorfor virker det på min WIN98 PWS men ikke på WIN NT IIS server??

Har du været inde på serveren og connecte med ODBC?

mvh
Ulrik