install en anden browser til at teste på ?~
Fra : erik

Dato : 08-03-03 12:36

Hej
Jeg er så småt ved at have lidt styr på at lave hjemmesider.
Her i NG er jeg blevet opmærksom på,
at ikke alle bruger WindovsXP og IE6
Er der nogen "fare" ved at installere en extra browser til at teste på.

--
Erik R Nielsen

se venligst min webside
www.nogn.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-03-03 12:46

erik skrev:

>Er der nogen "fare" ved at installere en extra browser til at teste på.

Ja, absolut. Hvis du prøver med Opera, risikerer du at komme til
at holde så meget af den at du dropper IE.

Men der er ingen tekniske problemer.

--
Bertel

Fra : Stig Nygaard

Dato : 08-03-03 13:16

Hej Erik

erik wrote:
> Jeg er så småt ved at have lidt styr på at lave hjemmesider.
> Her i NG er jeg blevet opmærksom på,
> at ikke alle bruger WindovsXP og IE6
> Er der nogen "fare" ved at installere en extra browser til at teste på.

Som hovedregel ikke. Bemærk dog at du ikke kan have flere forskellige
versioner af IE installeret på din WinXP. Hvis du vil have mere end én
Mozilla-baseret browser installeret på dit system, så er der også visse
"regler" du skal følge i opsætningen for at undgå problemer
(Mozilla-baserede browsere inkluderer selvfølgelig Mozilla-browseren
selv, men også de nyere Netscape-versioner).

Men hvis du f.eks. installerer Opera 7 og Netscape 7 ved siden af din
IE6, så er der overhovedet ingen problemer i det.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk