Validering og Span
Fra : Anders Lorentzen

Dato : 28-02-03 19:02

Hvordan får jeg subj. til at spille sammen...
Jeg vil gerne bruge <span id"normal"> til at formatere min tekst.

Hvorfor kan det ikke valideres:
http://shor.ter.dk/483670998

Kan man formatere teksten på en anden måde. Jeg bruger det for at undgå det
linieskift man får ved at bruge <p>

mvh
Anders Lorentzen

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 28-02-03 19:15

"Anders Lorentzen" <al@it.dk> writes:

> Hvordan får jeg subj. til at spille sammen...
> Jeg vil gerne bruge <span id"normal"> til at formatere min tekst.

Du har id="normal" stående flere steder. En id skal være unik. Hvis der
er flere der skal dele en egenskab, så brug class="normal" i stedet.

> Hvorfor kan det ikke valideres:
> http://shor.ter.dk/483670998

Den brikker sig også over at der står "&j" i en src-attribut i linje 260.
Der skal og-tegnet udskiftes med "&amp;"

> Kan man formatere teksten på en anden måde. Jeg bruger det for at undgå det
> linieskift man får ved at bruge <p>

Som sagt, skift 'id="normal"' ud med 'class="normal"' , og skift
"#normal" i stylesheetet til ".normal"

/L
--
Lasse Reichstein Nielsen - lrn@brics.dk
Ph.D. i datalogi søger stilling som software-udvikler i Øst- eller

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 01-03-03 11:05

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> skrev i en meddelelse

> Som sagt, skift 'id="normal"' ud med 'class="normal"' , og skift
> "#normal" i stylesheetet til ".normal"

Mange tak! :)

mvh
Anders