> Det forekommer mig at jeg har bokset med noget tilsvarende engang,
> jeg mener jeg løste det ved at bruge #, $, % eller & i stedet for
> @. Som jeg husker det insisterede Netscape på at putte et
> @anderledes.dk efter det jeg skrev, så mit.navn@minserver.dk blev
> til mit.navn@minserver.dk@anderledes.dk inden jeg var færdig. Jeg
> mener det var mit.navn#minserver.dk der løste problemet..
>
Hej Thomas,
Jeg har prøvet flere forskellige versioner af dit forslag uden held, men
ifølge
http://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=187635 virker det som
om, det er en bug i gecko.
Jeg har også prøvet at importere den profil, som jeg havde oppe og køre
i OE, men den laver samme nummer.
---- Additional Comment #1 From David Mischel 2003-01-10 21:17 -------
I can confirm this on Gecko/20030110. This bug makes it impossible to
read or send email when the username is fully qualified and the pop and
smtp servers are a host or domain different from the user's domain in
the fully qualified email.
Example:
username: user@isp.net
pop: pop.something.isp.net
Mozilla will attempt to login as user@isp.net@pop.something.isp.net.
Same problem with authenticated smtp.
Two fixes are required: always use the username setting for
authenticating via smtp, and always use the username for pop when
authenticating. Please do not "figure out" what the user's fully
qualified name is.
One other thing to keep in mind. Authentication should not replace the
intended username of the account under which the email is being sent.
The mail should come from the account's user name no matter what user
authenticates to the smtp server.
Mvh Frank Frederiksen