Hvordan sætter jeg et webcam op i frontpag~
Fra : Peter Brandt

Dato : 17-01-01 15:22

Hvordan sætter jeg et webcam op i frontspage??????

Fra : Peter

Dato : 18-01-01 03:52

Du skal først installerede camet, så lægger det nok en mappe ind i din
dokumentmappe der nok hedder "C:\Dokumenter\QuickCam\WebCam", den laver du
en "web deling" på (WebCam) så den kan "ses" fra Internettet, og der linker
du bare til "index" fra din Webside

det skal så lige siges at jeg "hoster" min side selv, og hvordan det skal
gøres hvis det ligger ude på en server ved jeg ikke, men jeg tror da at den
alligevel skal linke til samme mappe.

Ps. mit er et Logitech.

håber du får held med dig

mvh.