cpu temperaturer..?? K7s5a+Athlon thunderb~
Fra : michael bennati scho~

Dato : 10-03-03 20:40

Da jeg stadig leder efter grunden til hyppige nedlukninger, når jeg i
Photoshop kører Ram-krævende rutiner, vil jeg gerne kunne se hvilken
temperatur min CPU når op på. Jeg ved godt at man vist nok kan se det inde
fra biosen, men er der et hjælpeprogram eller noget, der gør een i stand til
at se temperaturen inde fra XP, når man arbejder med de ting, der åbenbart
overbelaster systemet..??
mvh Michael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-03-03 20:47

http://www.fcenter.ru/Software/System_Utility/MMonitor/MBM507.EXE

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Drillo!

Dato : 10-03-03 23:24

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.fcenter.ru/Software/System_Utility/MMonitor/MBM507.EXE

Eller SpeedFan.
http://www.almico.com/speedfan.php

Mvh.
Drillo!

Fra : michael bennati scho~

Dato : 11-03-03 00:07

"Mikael Nørrelund Andersen" >
http://www.fcenter.ru/Software/System_Utility/MMonitor/MBM507.EXE

> --
> Mvh.
> Mikael Nørrelund

Takker... 65 grader celsius på en Athlon Thunderbird 1.4 Ghz... bør det give
anledning til bekymring??
mvh Michael

Fra : JAM

Dato : 11-03-03 09:54

> Takker... 65 grader celsius på en Athlon Thunderbird 1.4 Ghz... bør
> det give anledning til bekymring??

Det er klart i overkanten, og kan sagtens være årsagen til dine problemer.
De 65° er det når den ingenting laver ?. Hvis ja, så er det for meget.
Falder temperaturen hvis du åbner kabinettet ?. Hvis ja, bør du overveje at
få bedre udluftning i kabinettet.

Mvh
Jakob