U2
Fra : Frk.V.

Dato : 13-03-01 18:18

Hej alle,
Nu hørte jeg lige at man i P3 ville sige mere om U2-koncerten i DK.......men
jeg hørte ikke, hvad "resultatet" blev.....
Var der nogen, der hørte hvad de sagde??

M.v.h.
Frk.V.

Fra : Staalanden

Dato : 13-03-01 19:43

On Tue, 13 Mar 2001 18:18:12 +0100, "Frk.V." <missam74@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>jeg hørte ikke, hvad "resultatet" blev.....
>Var der nogen, der hørte hvad de sagde??

Sikkert at du er officielt at de spiller i Forum 7/6.

Fra : Hanne

Dato : 13-03-01 20:22

Staalanden <staalanden@jyde.dk> skrev i en

> Sikkert at du er officielt at de spiller i Forum 7/6.

Ja, og at billetterne bliver sat til salg fra på mandag.

Hanne

Fra : Frk.V.

Dato : 14-03-01 15:04

Hej igen,

Jo tak for svarene.....det er rigtigt.....der er forresten billetter i
forsalg fra i dag kl. 14. Billetnet er helt nede over det!

M.v.h.

frk.V. *der har scoret et par billetter! Hurraaaaaaaaaaaaaaaa!*

Fra : Staalanden

Dato : 14-03-01 15:28

On Wed, 14 Mar 2001 15:04:05 +0100, "Frk.V." <missam74@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>M.v.h.
>
>frk.V. *der har scoret et par billetter! Hurraaaaaaaaaaaaaaaa!*

Ja det erfint med dig.
Der er først forsalg på mandag kl. 10.
Mn nice try.
Men det er korrekt at der på U2's hp står at de er til salg

Fra : Frk.V.

Dato : 14-03-01 15:39

"Staalanden" <staalanden@jyde.dk> wrote in message

> Ja det erfint med dig.
> Der er først forsalg på mandag kl. 10.
> Mn nice try.
> Men det er korrekt at der på U2's hp står at de er til salg

Hej Staaland.......

Hovhov..........jeg HAR skam fået billetter! Jeg er medlem i U2.com, og så
har jeg altså fået et par billetter! Men okay......sådan er det jo!

Held og lykke på mandag!

M.v.h.
Frk.V.