bundkort til PC3500 ??
Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 05-03-03 19:59

Hej jeg vil lige høre om der er nogle der kan andbefal et bundkort der kan
køre PC3500 ram...

På forhånd tak
--
MVH. Jeppe Nørgaard
www.jeppedb.dk

Fra : Beeblebrox

Dato : 08-03-03 02:20

Jeppe Nørgaard wrote:
> Hej jeg vil lige høre om der er nogle der kan andbefal et bundkort der kan
> køre PC3500 ram...

Hvilken CPU?

Venlig hilsen,
Claus

--
// If you are in control you are not going fast enough!

DK: Slet "TAKETHISAWAY" i min email adresse for at besvare.
UK: Remove "TAKETHISAWAY" in my email address to reply.

Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 08-03-03 13:04

P4

--
MVH. Jeppe Nørgaard
www.jeppedb.dk

Fra : Beeblebrox

Dato : 09-03-03 03:04

Jeg ved at mit P4PE kan køre PC3200 @ 428 !

Såvidt jeg ved er alt over PC2700-standarden ikke endeligt defineret
ednnu hvorfor der ikke er fabrikanter der kan skrive at de understøtter
denne type (ligesom ramproducenterne reelt heller ikke kan skrive at
deres ram er af denne type).

P4G8X er også en mulighed - begge boards er i hvertilfælde meget OC
venlige (hvilket må være hvad du går efter når du vil køre pc3500).

Hold dig langt væk fra P4S8X - det er ikke godt.

Prøv evt:
http://www.asusboards.com/

Venlig hilsen,
Claus