Problemer med P4S8X genstarter
Fra : Ulrik Nyeland

Dato : 02-03-03 22:12

Hej gruppe.
Jeg er en ejer af ovenstående bundkort.

Mit system

XP SP1 Direct X9
P4 2,53 GHZ
Samsung PC 2700 512 mb
Radeon 9700 Pro
Diamond Max 9 fluid 80 GB

Mit problem er at mit system hele tiden giver "blå skærm"
Fejlmeddelse er noget med "Driver less than equal....."
Min maskine vil heller ikke genstarte "soft" dvs. hvis jeg vælger "genstart"
hænger PCen ved indkøring af OS.

Jeg har hørt at der skulle være problemer med P4S8X (ustabilitet osv. )
Er der nogle somved noget om ovenstående.
På forhånd tak.

Ulrik Nyeland

Fra : Thomas Jeppesen

Dato : 09-03-03 08:07

Hej Ulrik

Prøv at lægge nyeste BIOS på (hvis ikke du allerede har gjort det). Hvis
ikke det hjælper så prøv at skrue ned for hastigheden på dit RAM -
Pisseirriterende løsning men det hjælper

I yderste konsekvens på du snakke med din PC-pusher om en evt. ombytning til
et andet board.

Mvh
Thomas