Biosflash, fejlmeddelelse
Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 02-03-03 18:21

Jeg har netop prøvet at flashe min bios, men når jeg starter aflash eller
aflash1 får jeg følgende fejlmeddelelse:

"Can't find system bios' hook."

Nogen der ved, hvad det betyder, og hvad jeg skal gøre.
Har tidligere flashet bios adskillige gange uden problemer.
--
Mvh.
Jørgen

Fra : KeNzO

Dato : 02-03-03 19:51

har du prøvet at læse readme file før du flashet ?
Det er altid en god idè at læs den inden

Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 02-03-03 20:03

KeNzO wrote:
> har du prøvet at læse readme file før du flashet ?
> Det er altid en god idè at læs den inden

Der er ikke nogen read me fil med aflash.
Jeg har læst på Asus' hjemmeside, hvordan man gør og har i øvrigt flashet
adskillige gange før uden problemer.
--
Mvh.
Jørgen