ASUS A7S333
Fra : HOLCK Energi

Dato : 01-03-03 21:14

Hej

Jeg har siden jeg fik opgraderet min pc til Bundkort A7S333, cpu AMD 1800,
grafikkort Asus V8420 haft problemer, maskinen låser, afsender
fejlmeddelser, FS02 kan ikke starte osv. Har andre haft samme problememer?
Har hørt at det evt. er min sammmensætning med AMD processor der giver
problememer, er blevet rådet at udskifte til nyt bundkort og P4 processor,
kan det være rigtigt.
Jeg er meget glad for et svar, for jeg overvejer at stoppe med at bruge tid
på dette, desværre.

Hans Jørgen
holckenergi@mail.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-03 22:22

> [...]
>kan det være rigtigt.
>Jeg er meget glad for et svar, for jeg overvejer at stoppe med at bruge tid
Sikkert noge mobo driver inkompabilitet.

Men hvis du er parat til noget større, kan man klart anbefale denne
sammensætning..
Amd XP2600+ eller større
Asus A7N8X Deluxe
PC 2700 ram
Så for du noget der er extremt hurtigt, stabilt og billigt.

Men din nuværende cpu er stor nok til de fleste, jeg er overbevist om at dit
problem ligger i chipsettet på mobo'et, eller bios opsætning, hvis din cpu
ikke er for varm grundet eventuel dårlig luft gennemstrøm i kabinettet.
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S