Biosflash på Gigabyte GA-7ZX rev1.01
Fra : Simonsen

Dato : 01-03-03 11:27

Hej NG!

Jeg har flashet på mit Gigabyte GA-7ZX rev 1.01, for at kunne køre med en
Duron 1300.
Jeg har flashet boardet med .fg versionen, som jeg mener skulle være den
rigtige, men den nægter stadig at acceptere min Duron 1300 (den kommer med
sort skærm og ingen beep) - nothing happens.

Så er det jeg spørger: "Hvad har jeg gjort galt"?
Er der en venlig sjæl, -evt med samme board der ved hvad der skal gøres.

Tak.

Fra : Villy Jensen

Dato : 01-03-03 14:53

> [...]
> rigtige, men den nægter stadig at acceptere min Duron 1300 (den kommer med
> sort skærm og ingen beep) - nothing happens.

Det burde nu funke uden bøvl...
kører selv med 1400/100 MHZ på Gigabyte GA-7ZX BIOS rev. FG

Kan systemet starte op (efter flash) med en anden CPU? (hvilken?)
Har du prøvet din Duron 1300 i et andet system?

Kortet er beskrevet på
http://www1.gigabyte.com.tw/products/pro_new2.htm

og der er en liste over hvarffor CPU de forskellige mobo kan bruge:
http://ftp.gigabyte.com.tw/support/user_pdf/k7_socketa.pdf

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Simonsen

Dato : 01-03-03 16:53

Hej igen!
Bundkortet virker fint efter flash med en duron 700 - ingen probs der.
Duron 1300 er helt ny. Men den er ikke testet på andre maskiner.
Jeg ved ikke hvad der kan være galt....derfor mit indlæg