Hjælp til SOLTEK SL-75 DRV4
Fra : Fam Rasmussen

Dato : 28-02-03 19:47

Jeg har et SOLTEK SL-75 DRV4

Jeg må have disablet noget i bios
Da jeg fik det kunne jeg køre en overburn inde i bios.
Den satte selv freq op og genstartede selv indtil den havde fundet den
højeste brugbare hastighed.
Nu må jeg manuel genstarte og den gemmer ikke indstillingen
Hvad har jeg lavet ??

--
Med Venlig hilsen.

Morten

Fra : sam

Dato : 28-02-03 19:54

Fam Rasmussen wrote:
> [...]
> højeste brugbare hastighed.
> Nu må jeg manuel genstarte og den gemmer ikke indstillingen

Set FSB op manuelt og tryk F10 for at gemme.
Redstorm overclock er ikke så god at bruge i mine øjne.
Jeg stoler mere på det jeg selv laver,end Redstorm
Har selv et DRV4 kort og kører med en XP1900+ oc til 1674 Mhz

/sam