Er der nogen som har oplevet dette med Nfo~
Fra : M. Christensen

Dato : 28-02-03 14:10

Læs linket!!!

http://www.theinquirer.net/?article=8014

jeg har lige fået mit Asus Nforce2 med posten idag, så det er ikke sjov
læsning.

/Mikkel

Fra : Kristian K. Jakobsen

Dato : 28-02-03 19:16

"M. Christensen" <NA@NA> skrev i en meddelelse
> Læs linket!!!
>
> http://www.theinquirer.net/?article=8014
>
> jeg har lige fået mit Asus Nforce2 med posten idag, så det er ikke sjov
> læsning.

Nej, det er det bestemt ikke!

> /Mikkel

Jeg har ikke købt mit nye board (soltek SL-FRN-L) endnu,
men jeg tror jeg tager chancen og køber det alligevel, har ikke
hørt om nogle alvorlige problemer, men det giver da stof til
eftertanke :|

Jeg vender frygteligt tilbage, hvis jeg får problemer ;) Og tak
for det Mikkel...

MVH. Kristian

--
Kristian Jakobsen
2800 Lyngby

Fjern .NOSPAM før du svarer pr. email

Fra : Jesper Sloth

Dato : 28-02-03 23:01

"Kristian K. Jakobsen" <kristian@kampsax.dtu.dk.NOSPAM> skrev i en
meddelelse news:b3o92r$c15$1@eising.k-net.dk...
> Jeg har ikke købt mit nye board (soltek SL-FRN-L) endnu,

Hej
Har haft det i 2 uger og det kører bare der udaf, super bundkort til
pengene.

Mvh

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-03 22:56

>Læs linket!!!
>
>http://www.theinquirer.net/?article=8014
>
>jeg har lige fået mit Asus Nforce2 med posten idag, så det er ikke sjov
>læsning.
Nop, har haft det i et par måneder, uden problemer.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : David T. Metz

Dato : 01-03-03 13:31

M. Christensen skriblede:
> Læs linket!!!
>
> http://www.theinquirer.net/?article=8014
>
> jeg har lige fået mit Asus Nforce2 med posten idag, så det er ikke
> sjov læsning.

Tag aldrig "The inquirer" seriøst. Det er rent sensations- og
rygteformidling den står for.

Tjek linkene og bliv beroliget. Der er intet usædvanligt på færde.

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : David T. Metz

Dato : 01-03-03 13:33

David T. Metz skriblede:
> Tag aldrig "The inquirer" seriøst. Det er rent sensations- og
> rygteformidling den står for.

Ups forvekslede sitet med avisen af samme navn. Glem ovenstående.

> Tjek linkene og bliv beroliget. Der er intet usædvanligt på færde.

Det står dog ved magt.

Fra : Aragorn

Dato : 02-03-03 11:00

Det er det bedste AMD bundkort på markedet... Har en maskine kørerende 24/7
i tre uger nu med XP2100+ ASUS A7N8X UDEN nogen form for problemmer!!!

Fra : Peter T.

Dato : 02-03-03 20:59

Aragorn wrote:

> Det er det bedste AMD bundkort på markedet... Har en maskine kørerende
> 24/7 i tre uger nu med XP2100+ ASUS A7N8X UDEN nogen form for
> problemmer!!!

Har du da prøvet andre nforce2 kort?

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>