Godt råd søges om indkøb
Fra : Kell Larsen

Dato : 28-02-03 11:59

Maskinen bruges primært til billedbehandling og musik. Derfor ønskes
ikke indbygget grafik-og lydkort, derimod gerne netkort.
Jeg forestiller mig en P4 ca 2000 og vil sikkert skifte til en stang
512 DDRram.
Kortet skal sidde i et ATX kabinet.
Jeg har ingen præferencer (og ingen forstand på) chipset og fsb.
Prisen spiller selvfølgelig en rolle.
Er der ellers noget, jeg skal være opmærksom på?
Venlig hilsen
Kell Larsen

Fra : Leony

Dato : 28-02-03 13:10

"Kell Larsen" <Kell Larsen@image.dk> skrev i en meddelelse

> Maskinen bruges primært til billedbehandling og musik. Derfor ønskes
> ikke indbygget grafik-og lydkort, derimod gerne netkort.

Lydkortet kan som regel slås fra i BIOS. Desuden er det svært at finde
et nyere board uden onboard lyd.

> Jeg forestiller mig en P4 ca 2000 og vil sikkert skifte til en stang
> 512 DDRram.

Fornuftigt.

> Jeg har ingen præferencer (og ingen forstand på) chipset og fsb.

Intel chipset til Intel CPU.

> Prisen spiller selvfølgelig en rolle.

Asus P4PE bliver ofte anbefalet.
EDBpriser lister det til 1055 kr.
Synes dog også at Abit, Soyo og Gigabyte laver fornuftige boards.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/