Hjælp til A7V333 (fastfryser)
Fra : Gork

Dato : 26-02-03 22:21

Problemet er:
Når jeg åbner outlook sammen med andre app.
Når jeg åbner min newsreader.
Fryser den og jeg er nødt til at slukke for strømforsyning.

Systemet er:
Win Xp med SP1
Asus A7v333 (rev.1015)med Xp1800+ Thermal Take Silent Viking 2 M. Duct
GF4-4200 med 128ram med Kobberkøler fra Thermal Take
256 samsung ram pc2700+512 samsung ram pc2700
Western Digital Caviar 100GB 8mb Cashe +Western Digital Caviar 120GB 8mb
Cashe
Soundblaster Live
21"Nokia 445Xpro
360w Strømforsyning

Jeg har prøvet:
At formatere
Sætte Ram i andre slots
Kun 1 Hdd.
Tage Hdd ud så jeg var sikker på den ikke blev for varm

Når min søn spiller Games er der ingen problemer med Fastfrysning

Bruger MBM5 og alle temp ser ok ud ifølge produktbeskrivelserne

Håber nogen kan hjælpe
Regards Gork

Svar gerne på min mailadd. Gork@HellbendersMC.Dk

www.HellbendersMC.Dk

Fra : Gert Vest

Dato : 27-02-03 08:44

"Gork" <gork89REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Problemet er:
> Når jeg åbner outlook sammen med andre app.
> Når jeg åbner min newsreader.
> Fryser den og jeg er nødt til at slukke for strømforsyning.

Jeg har næsten samme konfiguration.
Det eneste jeg har oplevet er at Outlook Express ikke altid vil starte
ordentlig. Det sker vel 1 gang ud af 50.
Fryser gør systemet ikke, men kommer en besked om at OE ikke kan startes,
derefter starter jeg det bare igen og så kører det.
Jeg tror ikke det er din hardware det er galt med, men Win XP eller OE.
Prøv at stille spørgsmålet i en mere software orienteret gruppe.

MVH

Gert

Fra : Lasse Sonne

Dato : 01-03-03 14:32

Jeg har haft samme problem! Det hjalp for mig at installere service pack 1
til XP.