Asus A7N8X DeLuxe ? igen
Fra : Peter Pedal

Dato : 26-02-03 21:57

Hej
Mit spørgsmål : Hvor godt er onboard lydkortet + netkortet,
er det så godt at jeg ikke behøver andet eller hvad ??
Nogen der har erfaring med det, for jeg overvejer at købe sådan et

Mvh
Peter Pedal

Fra : Carsten Hansen

Dato : 27-02-03 11:51

> Hej
> Mit spørgsmål : Hvor godt er onboard lydkortet + netkortet,
> er det så godt at jeg ikke behøver andet eller hvad ??
> Nogen der har erfaring med det, for jeg overvejer at købe sådan et

Jeg har kortet og bruger både lyd og det ene netkort (der er jo 2 netkort:
3com + nvidia) og det virker fint... Mht lydkortet kan du sikkert nemt finde
noget der både er dyrt og fint og bedre - men til mit behov - lidt musik og
lidt lyd på spil - er det fint. Tror faktisk ikke jeg kan høre forskel på
mit gamle soundblaster Live og onboard kortet...

Fra : Benja

Dato : 28-02-03 08:14

"Peter Pedal" <ponkel@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er det så godt at jeg ikke behøver andet eller hvad ??
> Nogen der har erfaring med det, for jeg overvejer at købe sådan et

Jeg bruger også kortet, og det er det bedste jeg nogensinde har haft. Jeg
kan godt høre forskel på mit gamle soundblaster live og så onboard lydkortet
(onboard er klart bedst). Jeg har læst et sted hvor man sammenlignede
onboard med Audigy 2 og her fandt de ud af at onboard var næsten lige så
godt samlet set. Men så skal man også lige huske at hele motherboardet
koster nogenlunde det samme som kun Audigy 2 lydkortet. Dvs. når du køber
bundkortet får du et lydkort med i prisen som er næsten på højde med Audigy
2.
Netkortene er der ikke så meget at sige til at end de bare funger. Jeg har
ikke brugt dem til andet end at komme på internettet så jeg ved ikke hvordan
det kører i rigtigt netværk. Men det ville undre mig meget hvis ikke bare
det kørte.
Generelt kan jeg kun anbefale det bundkort.

Mvh.
Benja

Fra : Peter Pedal

Dato : 28-02-03 18:19

"Benja" <XXbenja@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det kørte.
> Generelt kan jeg kun anbefale det bundkort.

Hej tak for svarene, har lige bestilt kortet ( glæder mig )

Mvh
Peter Pedal