Et godt køb MSI MS-648 MAX-F (MS-6585)?
Fra : Zwam

Dato : 25-02-03 18:14

Hej!

Jeg er på udkig efter et allround bundkort. Det skal være til P4/Celeron og
jeg har kigget lidt på den her MSI MS-648 MAX-F (MS-6585), så ville
egentligt bare høre om i har kendskab til dette bundkort og hvad jeres
meninger er til det?

Hvis i har andre forslag til bundkort i samme prisklasse er jeg også meget
interesseret.

På forhånd tak

Mvh.
David

Fra : Zwam

Dato : 25-02-03 18:28

Skal lige høre om chipsettet også kan gå an?

Mvh.
David

Fra : MaRk

Dato : 26-02-03 18:53