Soyo SY-P4S Dragon Ultra ATX
Fra : Kim Søndergaard

Dato : 24-02-03 22:52

Hvad siger i til dette bundkort??

Er det værd at give 2000 kr for når jeg får en P4 northwood 2,4 ghz med i
købet?

Mvh
Kim Søndergaard

Fra : Leony

Dato : 25-02-03 10:20

"Kim Søndergaard" <kimsondergaard@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er det værd at give 2000 kr for når jeg får en P4 northwood 2,4 ghz
> med i købet?

Processoren koster på edbpriser ca. 1500,-
Bundkortet koster ca. 1600,- på edbpriser
Jeg mener helt bestemt at det er et udemærket køb, det ville dog være
bedre hvis du kunne presse sælger til 1750,-
Soyo laver bestemt ikke dårlige boards. Eneste minus er at det har SiS
chipset, men det er bestemt til at leve med.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Kim Søndergaard

Dato : 25-02-03 10:31

Har fået ham ned i 1800 kr så jeg tror sku jeg køber det.

Fra : Leony

Dato : 25-02-03 13:30

> Har fået ham ned i 1800 kr så jeg tror sku jeg køber det.

Jeg synes det lyder som en god handel (hvis du har mulighed for at se
det køre inden køb, så kunne det være en god ide at benytte dette).
Held og lykke med købet.