ECS K7S5A strøm?
Fra : Jesper Vels

Dato : 24-02-03 20:20

Hej

Er der nogle der kan sige mig om bundkortet er defekt når det nogle gange
glemmer bios informationerne....? eller er det bare batteriet der er færdig?

/Jesper Vels

Fra : MaRk

Dato : 24-02-03 20:48

Sån er ecs k7s5a bare.

Mit har også gjort det mange gange, synes dog ikke det har gjort det efter
jeg opdaterede bios og puttede ddr ram i.

Mvh
Mark

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 24-02-03 21:11

Jesper Vels wrote:

> Er der nogle der kan sige mig om bundkortet er defekt når det nogle gange
> glemmer bios informationerne....? eller er det bare batteriet der er færdig?

Det er et velkendt problem med (defekte udgaver af) dette bundkort.
Send det retur til forhandler.

Problemet er muligvis rettet i en nyere hardwarerevision af det
bundkort, men det hjælper jo ikke dig nu.
Hvis man ikke længere har garanti på det, så er der noget om at man kan
lodde en modstand på et sted, hvilket skulle fjerne problemet.
Det er der sikkert andre der ved mere om.

Fra : jk

Dato : 24-02-03 22:22

On Mon, 24 Feb 2003 20:20:21 +0100, "Jesper Vels" <jesper@vels.dk>
wrote:

>Hej
>
>Er der nogle der kan sige mig om bundkortet er defekt når det nogle gange
>glemmer bios informationerne....? eller er det bare batteriet der er færdig?

Sidste biosopdatering fra oktober praler da med, at den korrigerer det
med at glemme cmos.

www.ecs.com.tw

mvh

John

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-02-03 11:37

jk wrote:
> Sidste biosopdatering fra oktober praler da med, at
> den korrigerer det med at glemme cmos.

Mit er da forsvundet.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.