Bundkort til en P4. Socket 478 cpu
Fra : Per Andresen

Dato : 23-02-03 21:09

Hej

Jeg har fået foræret en Intel p ¤ Cpu med en 478 Sockel

Nu mangler jeg et bundkort...
Nogen forslag jeg har ca 1200 kr.til formålet

Jeg kører i dag med SD ram ( pc133) Ville det være en fordel at
skifte dem samtidig

Hightower

Fra : Martin K

Dato : 23-02-03 21:12

Per Andresen wrote:
> Nu mangler jeg et bundkort...
> Nogen forslag jeg har ca 1200 kr.til formålet

Asus P4PE - til ca. 1050,-

> Jeg kører i dag med SD ram ( pc133) Ville det være en fordel at
> skifte dem samtidig

Det ville det i høj grad
DDR PC2700 eller måske Kingstons nye HyperX (mener det er det de hedder, men
hæng mig ikke op på det...)

--
Martin K

Fra : Per Andresen

Dato : 23-02-03 21:36

Jeg skylder måske at fortælle at det er en 400 FSB Cpu jeg har fået...
Ændrer det på bundkort / Ram forslag ??

Hightower

Fra : lu_do

Dato : 24-02-03 23:46

Per Wrote:
"Per Andresen" <the_hightower@hotmail.com> wrote in message
> Jeg skylder måske at fortælle at det er en 400 FSB Cpu jeg har fået...
> Ændrer det på bundkort / Ram forslag ??
>
> Hightower

snip-

Næh !

ASUS P4E er ganske simpelt et lækkert kort, og har mange fordele hvis
man ønsker at clocke sit system "kreativt".

Har lige skruet 3 systemer sammen og alle funker 110 (+1) %

Hygge

/lu-do