Genstart?
Fra : Uffe Junker\(Gedser\~

Dato : 23-02-03 14:17

Hej gruppe!

Min pc med et et nyt epox ep-4sda5+ med 2,4 cpu og 512 samsung pc2700 ram
genstarter hver gang jeg lukker ned! Jeg har prøvet forskelligt, men uden
succés!
Gode forslag?

mvh.

Uffe

Fra : Kim

Dato : 23-02-03 15:38

"Uffe Junker(Gedser)" <uffe@direkte.org> wrote in message
> [...]
> genstarter hver gang jeg lukker ned! Jeg har prøvet forskelligt, men uden

Hvad styresystem bruger du?, hvis det er win98 er det et kendt problem og du
kan
finde løsningen her :)

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Ben-us%3B239887

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 23-02-03 19:31

Det kan også være usb enheder der driller, prøv at stoppe evt. usb enheder
inden du lukker computeren ned...

Fra : Uffe Junker\(Gedser\~

Dato : 23-02-03 19:47

> prøv at stoppe evt. usb enheder
> inden du lukker computeren ned...

- desværre, men tak alligevel!

ffe

Fra : Leony

Dato : 24-02-03 10:57

> [...]

> Min pc med et et nyt epox ep-4sda5+ med 2,4 cpu og 512 samsung pc2700
> ram genstarter hver gang jeg lukker ned! Jeg har prøvet forskelligt,

Hvis du bruger XP, så er der masser af læsning her:
http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm
http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/index.htm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: