abit kt 7a raid -fsb
Fra : Anders Nielsen

Dato : 23-02-03 13:56

Jeg har ovennævnte med en duron 800. Den er forsøgt låst op jeg kan stille
multiplier. Den vil kun køre 850. fsb står fastlåst på 100/33. Men det
skulle da kunne køre 133. Jeg har tænkt mig at putte en 1700+ i, derfor
interessen for at kunne stille fsb til 133.

hilsen Anders

Fra : Devast8or

Dato : 23-02-03 17:33

Anders Nielsen wrote:
> [...]
> Men det skulle da kunne køre 133. Jeg har tænkt mig at putte en 1700+
> i, derfor interessen for at kunne stille fsb til 133.

Du kan godt stille FSB til 133, dt kører mit i øjeblikket (med en Palomino
2000+). men din duron 800 skal du nok ikke regne med at få til at køre med
FSB 133.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Frank Andersen

Dato : 24-02-03 19:50

Hvad så med 600 og 650 ?
Du skal jo låse den op for at sætte multiplier ned og hæve fsb.
Hvad gør den hvis du sætter multiplier på 6 og så fsb på 133 ? Det burde jo
være 800.
Du gør det vel der hvor SOFTMENY står på USER DEFINE Ikke ?

Fra : Anders Nielsen

Dato : 24-02-03 22:40

Den vil ikke køre 6 x 100. Så den er vel ikke blevet låst op. Jeg har
ellers mindst 3 gange forsøgt at forbinde med "elbagrudesølv". Derfor er det
at jeg påtænker at isætte en 1700+. Men ifølge hvad jeg har set skal det
helst være et bundkort rev.1,3 fremfor rev 1.1 eller 1.2.. Der hvor rev. nr.
skulle sidde, sidder det ikke men et andet sted på kortet er en lab hvor
der står rev. 1,0. Og jeg ønsker selvfølgelig ikke at ofre penge på en ny
cpu, hvis den ikke virker med mit abit kort.
hilsen anders

Fra : Frank Andersen

Dato : 25-02-03 20:55

Det står vist på en seddel nederst på det sidste slot. Du kan ikke se det
når bundkortet sidder i.
Jeg har en 1700+ vi kan prøve med. jeg bor tæt ved Aalborg.
For at låse op skal man tit "kradse" lidt på kontaktstederne for at få
ordenligt kontakt. Måske med en nål.
Sørg også for at alt sølvet i malingen ikke ligger nede i bunden af glasset,
så det bare er lak du bruger. Det kunne godt tyde på at den ikke er låst
rigtigt op.

Fra : Anders Nielsen

Dato : 26-02-03 10:26

Ja. du har ret,ifølge de oplysninger jeg har fundet på nettet skulle det stå
der.Der skriver de k7artig 0009374 plus en "vaskeanvisning" p=13 i en
trekant - f=31 i en boble.Det syntes jeg ikke fortæller versionsnummeret,
men ved siden af bioschippen står der på en papirstimmel ver. 1.0.

Fra : Frank Andersen

Dato : 24-02-03 09:02

Har du testet at du kan sætte din multiplier 6-6,5-7,5-8 ? Hvis du ikke kan
det er din oplåsning ikke i orden.
Jeg har sat nogle stykker af dem i KT7 og KT7A
De plejer at køre fint ved 7 x 133 eller 7,5 x 133

Fra : Anders Nielsen

Dato : 24-02-03 14:57

Min duron 800 kan køre 700,750,800 og 850.
Er den så ikke låst op. kan en 800 godt køre 850 uden at være låst op Hvis
jeg sætter den til 900 starter den op som 700.
hilsen Anders