Kingston DDR PC2700 RAM (kvr333x64c25/512)
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 22-02-03 15:44

Hej

Jeg har lige købt nogle sæt 512 MB RAM men jeg vil meget gerne tjekke dens
specifikation på nettet men jeg kan ikke finde noget med tekniske
specifikationer hos Kingstons hjemmeside.

Selvom jeg har indtastet "kvr333x64c25/512" i søgefeltet og fået 4
resultater frem hvor der står Installations Guide og kvr333x64c25/512, men
jeg kan ikke finde noget med teknisk specifikation udover den lille
specifikation i den side jeg har trykket på linket "kvr333x64c25/512" i en
af de fire resultater.

Kan I hjælpe mig med at finde produktets tekniske specifikation på
ovenstående RAM hvor jeg kan f.eks. kan læse hvor mange ns rammen kører med
f.eks. om det er 6,0 eller 7,5 ns. Emnet hertil har været skrevet og
diskuteret lidt længere tidligere her i gruppen så jeg vil meget gerne være
helt sikker på at det er 6,0 ns mit ram kører med og ikke 7,5 ns.

De fleste her i gruppen og en forhandler har sagt det er 6,0 ns rammen kører
med men jeg vil gerne læse hele specifikationen..

Kan I give mig et direkte link til rammens teknisk specifikation (uddybet)
så jeg kan hoppe direkte til og læse mere om mine nye ram.

Jeg tænker også på hvorfor ikke man køber 1024 MB ram i stedet for 2x512 MB
fordi jeg kan se på Kingstons hjemmeside har de også 1024 MB ram .

Måske er det for dyrt til at forhandleren gider annoncere denne via
Edbpriser.dk og på deres hjemmesider.

Kan man bestille denne type ram h jem via en forhandler efter at have set
sådan noget på producentens hjemmeside og fundet varenummeret eller
modelnavnet?

På forhånd mange tak for hjælpen!

Venlig hilsen Bart

Fra : Luhmann

Dato : 22-02-03 17:47

http://shor.ter.dk/659045923

--
Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra : Bart Bendtsen

Dato : 23-02-03 18:09

Hej igen

Tusind tak for filen

Jeg har ingen Adobe Acrobat-program installeret og vil ikke hente den for
jeg bruger den aldrig.

Er der ikke et direkte link til en side via browseren?

Men kan jeg ikke hente nogen teknisk specifikation på ram hos Kingstons
hjemmeside? Har de slet ingen af den slags info?

Eller ved du ikke hvorhenne man kan hente sådan noget info hos producentens
hjemeside?

Venlig hilsen Bart

Fra : Bachelor®

Dato : 23-02-03 22:58

"Bart Bendtsen" <bart@privat.dk> skrev i en meddelelse news:3e5903f4$0$52131$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej igen
>
> Tusind tak for filen
>
> Jeg har ingen Adobe Acrobat-program installeret og vil ikke hente den for
> jeg bruger den aldrig.

Det skulle du måske overveje så, du er da ikke let at hjælpe.
I øvrigt behøver du ikke hente programmet, det findes på¨
næsten enhver cd du får den ene eller anden sted fra.