bios prob.
Fra : Ricko.

Dato : 22-02-03 07:45

hej er der en der kan fortælle mig hvad jeg gør ved dette prob. jeg har haft
et lille skilt fremme under en formatering hvor der stod noget med VARNING
og samtidig høj alarm fra pc. siden har jeg haft prob med min scanner, den
vil godt finde den men når jeg vil gemme kommer der et skilt op og skriver
at der er opstået en uventet fejl, jeg har nu prøvet 3 andre pc med
scanneren uden prob, jeg har så formateret igen ,der kom ingen skilt , og
lagde så xp ind satte scanneren i og den fandt den , men kom igen med
skiltet , derfor tror jeg at der skete noget i min bios da det lille skilt
kom frem, kan man rep sådan en fejl ved at tage batt. ud i fem min. og så
starte op igen uden den fejl , jeg har prøve at resette bios til som den var
fra start uden held, eller det ikke bios men en bundkort fejl , og hvad gør
jeg så , men jeg tror på den med bios , det er den eneste fejl der er på pc
, alt andet virker , det er en usb scanner , og jeg har prøvet andre usb
ting på stikkene , og de virker , bare ikke scanneren , som sagt det sker
når den skal gemme tingene .
Ricko.