kopier i frontpage
Fra : smugen

Dato : 17-01-01 13:37

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg i
alverden kan kopiere flere filer i Frontpage, når jeg er på
web-serveren. Det er temmelig irriterende, at man kun kan kopiere
en fil ad gangen, når man enten vil slette eller overfører filer.

på forhånd tak
Smugen

Fra : Søren Lundfald

Dato : 17-01-01 19:32

smugen <abc@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5mg96.32960$W81.357285@twister.sunsite.dk...
> [...]
> web-serveren. Det er temmelig irriterende, at man kun kan kopiere
> en fil ad gangen, når man enten vil slette eller overfører filer.

Hold CTRL nede, mens du markerer de filer du vil kopiere/slette/flytte
Du kan bruge Shift for at markere, fra og til.
Søren Lundfald
-------------------------------------
Greenland - what a wonderful world
http://www.ilulissat.gl

Fra : smugen

Dato : 18-01-01 10:01

Søren Lundfald wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Hold CTRL nede, mens du markerer de filer du vil kopiere/slette/flytte
> Du kan bruge Shift for at markere, fra og til.

Selvom jeg holder CTRL nede og ellers gør som du skriver, virker det
ikke. Jeg kan stadigvæk kun kopiere/markere en fil ad gangen. Måske
udtrykte jeg mig ikke klart nok. Men jeg taler om, når jeg befinder mig
på selve web-serveren til det intranet, som jeg laver. Altså f.eks hvis
jeg vil kopiere flere filer, der ligger i roden, så kan jeg stadigvæk kun
kopiere en fil ad gangen. Det er altså når jeg åbner fanebladet
"åbn web-mappe" i FP 2000, at jeg kommer ind til web-serveren og derfra
gerne vil kopiere eller slette flere filer ad gangen. Det kan jeg ikke.

håber, at jeg hermed har udtrykt mig mere klart og at du eller
andre har en løsning på problemet. Så vil jeg være taknemmelig!!

mvh smugen