P4 1,7 overclocking
Fra : kao

Dato : 20-02-03 16:31

Lige et par spørgsmål fra en novice. De skulle ikke volde de store problemer
ang- nogle svar :)

1. Hvordan og hvor meget tør man overclocke en p4 1,7 til?. (Asus p4s533)
2. Jeg er ligeledes indehaver af et radeon 8500, men syntes ikke at kunne
overclocke det, DET mindste!!. Jeg har prøvet med Rage3DTweake(
eller hvad pokker det nu hed!) - det kan ikke passe, kan det? Hvad kan jeg
forvente med hensyn til at "lege" med dette grafikkort?

Mvh. KAO.

Fra : H3nrik V!

Dato : 20-02-03 18:02

"kao" <keldalex@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> 2. Jeg er ligeledes indehaver af et radeon 8500, men syntes ikke at
> kunne overclocke det, DET mindste!!. Jeg har prøvet med

Prøv at stille samme spørgsmål i news:dk.edb.hardware.overclocking - der
sidder alle os eksperter. P4 1.7 er dog nok ikke den heldigste processor at
clocke på - men spørg - så skal jeg nok hælde ud af detaljerne... ;)

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...