Anbefaling af Mb til p4
Fra : Supertankeren

Dato : 20-02-03 14:32

Er dette et der er noget værd at kigge på ??
Intel Blue Mount 2 D845PEBT2 Retail

Eller er der andre mb til en 2.4 Nordwood2 der er bedere at kigge på ??
Jeg er total newbie på intel fronten.
Hvordan er det med varme på en P4 ?.

Mvh.
Jan

Fra : Leony

Dato : 20-02-03 14:45

"Supertankeren" <oz8jan@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Er dette et der er noget værd at kigge på ??
> Intel Blue Mount 2 D845PEBT2 Retail

Man skulle jo mene at hvis nogen kunne lave motherboards til Intel
processorer, så skulle det være Intel.
Du kan læse en anmeldelse af dette board og nogle flere her:
http://www.tomshardware.com/mainboard/20021209/index.html

> Eller er der andre mb til en 2.4 Nordwood2 der er bedere at kigge på

Asus, Abit, Soyo eller Gigabyte.
Spørgsmålet har været stillet før (læs evt nogle gamle indlæg) og det
ender næsten altid med at Asus P4PE bliver anbefalet af flest (det
vinder i øvrigt også den test som jeg linker til).

> Hvordan er det med varme på en P4 ?.

Tror jeg ikke bliver noget problem, selv med Boxkøleren er rigelig
selvom den er overclocket.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Mads Møllegaard

Dato : 20-02-03 15:06

> Er dette et der er noget værd at kigge på ??
> Intel Blue Mount 2 D845PEBT2 Retail
>
> Eller er der andre mb til en 2.4 Nordwood2 der er bedere at kigge på ??

Jeg kan varmt anbefale GigaByte GA-8INXP - hvis du kan finde ngoen der har
det på lager!

// Mads @ www.startout.dk

Fra : Sp@cey

Dato : 22-02-03 12:47

Asus P4s8x synes jeg sq kører meget godt, selvom jeg godt ved at der mange
der har probz med det kort. FOr mig kører det som en drøm!

Sp@cey, der til hver en tid vil foretrække Asus frem næsten alt andet!