Tjek det her bundkort !
Fra : -M-

Dato : 19-02-03 10:33

http://www.soltekusa.com/product/showproduct.php?productid=1042058848

Helt nyt bundkort fra Soltek m. nforce2 chip, 10/100Mb LAN, 6 channel Audio,
AGP X8 og meget mere! Og det kan erhverves for kun 745,- !!

Er der nogen der har erfaring med netop dette bundkort, eller selv har købt
det, hører jeg meget gerne en kommentar På forhånd tak.

-M-

Fra : Benito

Dato : 19-02-03 12:28

Hello Mr. -M-.
Prøv at kigge her: http://www.tweak.dk/test145.php her har de testet dette
kort.

Jeg overvejer også at købe dette kort. Ser spændende ud.
Men ved ikke rigtig da jeg altid har været tilfreds med Asus. De har et
A7V333-X med lan som koster ca. 860 kr. (dog ikke Nvidia NForce2 chipsæt)
el. ASUS A7N8X Deluxe pris: 1320

EPoX EP-8RDA+ er også en mulighed - dette kort har fået mange +'er hos div.
tests. pris 1260.
http://www.morgen.dk/bundkort.htm
http://www.hardinfo.dk/tests/Bundkort/default.asp?ID=476

--
§ ?
(*-*) Benito \(*.*)/

Fra : Taba

Dato : 19-02-03 17:46

> [...]
> Men ved ikke rigtig da jeg altid har været tilfreds med Asus. De har et
> A7V333-X med lan som koster ca. 860 kr. (dog ikke Nvidia NForce2 chipsæt)

Jeg kan anbefale A7V333 (har den med Raid og firewire), DOG skal du være
opmærksom på at hvis du erhverver dig den med Raid/Firewire, så sørg for det
er en revisoin 2.xx... .Der har været ALT for mange problemer med rev. 1.xx
(undertegnede fik byttet ca. 4 bundkort, bl.a. pga det berømte
"indsæt-ram-fejl", indtil jeg fik fingre i en rev. 2.xx der barer kører som
en drøm)

/Taba

PS: EPoX har jeg også haft erfaring med og dem kan jeg anbefale på det
varmeste! (Ville egt- have EPoX i stedet for Asus, men pga. div.
omstændigheder blev det til Asus)

Fra : Olesen

Dato : 19-02-03 16:03

"-M-" <who@cares.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har erfaring med netop dette bundkort, eller selv har
købt
> det, hører jeg meget gerne en kommentar På forhånd tak.

Håber chipsætblæseren forblir' tavs og snurrende..*S*