Manual til mit bundkort
Fra : Bjørn S

Dato : 19-02-03 09:28

Jeg mangler en manual til mit bundkort.
Det hedder Sis963
Jeg har forgæves ledt efter en.

Johnny

Fra : Bjørn S

Dato : 19-02-03 09:33

Det hører til en af de P4 2.66 mhz maskiner de solgte i aldi, hvis det er
nogen hjælp

Johnny

Fra : Bjørn S

Dato : 19-02-03 10:00

ups

2.66. ghz selvfølgelig

Fra : Bjørn S

Dato : 19-02-03 09:43

Der er kun 2 PCI porte på kortet

Fra : IJ

Dato : 19-02-03 11:58

"Bjørn S" <grevinge@c.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler en manual til mit bundkort.
> Det hedder Sis963
> Jeg har forgæves ledt efter en.
>
> Johnny

SIS963 og SIS648 er navnene på de chipsæt, der sidder på bundkortet. Står
der ikke
et navn / produktnr et eller andet sted på selve printet?

IJ

Fra : Bjørn S

Dato : 19-02-03 14:07

Der står godt nok micro-star model 6701 på kortet
Er det det?

Johnny

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 19-02-03 14:28

Bjørn S wrote:

> Der står godt nok micro-star model 6701 på kortet
> Er det det?

Ja, så er det bare ind på MSI's hjemmeside. Det er på www.msi.com.tw du
finder den.

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Bjørn S

Dato : 19-02-03 15:50

Jeg finder intet på ms-6701 nogen steder.

Johnny

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 19-02-03 15:53

Bjørn S wrote:

> Jeg finder intet på ms-6701 nogen steder.

Så kan det være fordi det bundkort MSI har leveret er en OEM model som de
ikke yder support på.

Prøv at henvende dig til Aldi.

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : EH-Fniller

Dato : 19-02-03 15:54

Bjørn S wrote:
> Der står godt nok micro-star model 6701 på kortet
> Er det det?

Gider du lige tage et smut forbi

EH

Fra : Bjørn S

Dato : 19-02-03 17:25

Ja, og????????????

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 19-02-03 17:39

Bjørn S wrote:

> Ja, og????????????

Han henviser til den citatteknik der foreskrives på adressen. Alternativt,
se hvordan vi andre gør (klipper væk og svarer nedenunder)

Det gør dine indlæg en del mere læsevenlige.

Du fik lige ??????????? tilovers.

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Madsen

Dato : 19-02-03 17:30

Bjørn S skrev:

> Ja, og????????????

Og læs hvad der står på siden også selvfølgelig. :)

Madsen.

Fra : SA

Dato : 20-02-03 10:39

"Bjørn S" <grevinge@c.dk> wrote in message
> Jeg mangler en manual til mit bundkort.
> Det hedder Sis963
> Jeg har forgæves ledt efter en.
>
> Johnny

Såfremt vi taler om den nyeste ALDI maskine på 2,66GH, så er dit bundkort
model MD-5000, som ganske rigtig er et MSI OEM produkt. På en af
partitionerne på maskinen, er alle manuler gemt, så der kan du finde den i
PDF format.

/SA

Fra : Bjørn S

Dato : 20-02-03 11:44

"SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> model MD-5000, som ganske rigtig er et MSI OEM produkt. På en af
> partitionerne på maskinen, er alle manuler gemt, så der kan du finde den i

Jeg har formateret maskinen og den kammerat jeg købte den af har ikke den
recovery cd der fulgte med.
Men den kan jo være at der en enkelt eller to der har dem liggende, så måske
de vil sende den til mig
Men ellers tak for svaret.

Johnny

Fra : SA

Dato : 20-02-03 11:54

> [...]
> recovery cd der fulgte med.
> Men den kan jo være at der en enkelt eller to der har dem liggende, så

Jeg kan da godt sende den til dig. Er det din rigtige email adresse du har
angiver i NG, eller har du en anden?
PS! Den fylder 3MB.

/SA

Fra : Johnny

Dato : 20-02-03 14:56

> [...]
> måske

> Jeg kan da godt sende den til dig. Er det din rigtige email adresse du har

Det er den rigtige email
Så du må meget gerne sende den

Johnny