Bios til Abit KT7A
Fra : Tommy Christensen

Dato : 17-02-03 18:36

Hej !

Hvor finder jeg en ny bios til mit bundkort Abit KT7A ? og er der nogen
som ved, hvor stor en processer bundkortet så kan klare ?

På forhånd tak, Tommy

Fra : Gunnar

Dato : 17-02-03 18:42

Prøv at kikke her http://www.abit-usa.com/products/mb/kt7a/
Gunnar

Fra : Devast8or

Dato : 17-02-03 19:15

BIOS finder du på den side Gunnar har linket til (klik på "BIOS/Driver" til
højre. A9 er den nyeste version).

Officielt understøtter boardet kun Duron og ThunderBird CPUer (dvs. op til
1400 MHz), men det kan sagtens tage XP CPUer. Jeg har en Palomino 2000+
siddende i mit board og det kører perfekt.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jan Vennike

Dato : 17-02-03 20:12

> [...]
>
> Hvor finder jeg en ny bios til mit bundkort Abit KT7A ? og er der nogen
> som ved, hvor stor en processer bundkortet så kan klare ?

Prøv at kigge på http://www.sudhian.com/showfaqs.cfm?fid=2

Der kan du finde alt KT7A'eren.

Mht CPU: Hvis bundkortet er rev. 1.0 - 1.2, er det (officielt) max 1.4 Ghz,
hvis det er en 1.3 er det vist XP2100.

Men der er vist ikke de store problemer med at køre hurtigere CPU'er på en
1.0, 1.1 eller 1.2, men kig dig lidt omkring på ovenstående link, der er
mange gode ting at hente.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Frank Andersen

Dato : 17-02-03 20:10

Er der ikke noget med at de tidlige versioner ikke kan køre med XP ?
Og er der ikke også XP både med 0,13 og 0,18 micron ?
Det er nok 0,18 der kan bruges.
Ellers er Athlon 1400 max. Som så ofte kan overclockes til 1600, måske lidt
mere.

Fra : Devast8or

Dato : 18-02-03 08:57

Officielt kan de ikke (ihvertfald 1.0 til 1.2, jeg ved ikke med 1.3), men de
kan godt. Mit er 1.0 med en Palomino 2000+ uden problemer.

Devast8or

--
Spamfilter activated