Abit BH6 og Win2000 nedlukning
Fra : Ole Nielsen [7400]

Dato : 17-02-03 17:54

Er der nogle som kan få deres computer med et Abit BH6 board til slukke
efter man har valgt at lukke ned i Win 2000 Pro?

Det lyder på disken som om den forsøger at slukken den men siger så
efterfølgende at man kan slukke nu.

Mvh
Ole

Fra : Claus P.

Dato : 18-02-03 00:20

"Ole Nielsen [7400]" <karen-ole@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle som kan få deres computer med et Abit BH6 board til
slukke
> efter man har valgt at lukke ned i Win 2000 Pro?

Ja det kan det godt, hvis du har opdateret bios. De første udgaver
havde problemer med ACPI understøttelsen, men det blev rettet.

MVH CP

Fra : Ole Nielsen

Dato : 19-02-03 11:58

Jeg ændrede et par steder i XP sam bios så lykkes det.
Tak for hjælpen.

Mvh
Ole