Compaq
Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 15-02-03 14:00

Hejsa
Jeg sidder lige med en ældre sag af en Compaq, mit problem er at den
ikke kan huske at num/lock er slået til. efter en genstart
Har lige lagt 98/2 om uden held.
Kan heller ikke finde ind i bios,har prøvet delete-f1-f2-f9.
nogen der kan hjælpe.

Jens

Fra : Salle

Dato : 15-02-03 14:16

prøv f10

flemming

"Majbritt Sørensen" <majbritt.sørensen(remove-me)@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:_Uq3a.87985$Hl6.8037649@news010.worldonline.dk...

Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 15-02-03 15:40

"Salle" <salomonsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> prøv f10
>
> flemming

Her med forsøgt men uden held.
Jens

Fra : Henning

Dato : 17-02-03 14:41

On Sat, 15 Feb 2003 14:00:14 +0100, "Majbritt Sørensen"
<majbritt.sørensen(remove-me)@tiscali.dk> wrote:

>Hejsa
>Jeg sidder lige med en ældre sag af en Compaq, mit problem er at den

Ældre sag? Hvor gammel - modeltype? De gamle Deskpro 2000/4000 havde
biosen liggende på en skjult partition på harddisken, du aktiverede
den ved at tryke F10 når cursoren blinker i øverste højre hjørne.