Findes der et godt og rimeligt billigt mob~
Fra : Harry \(Alias Mr. Ta~

Dato : 15-02-03 00:15

Findes der et godt og rimeligt billigt mobo med flg. konfig ?

CPU Pentium 4 2GHz
PC2100ram
IDE133
USBII
Onboard grafik m/TvOut
Onboard lydkort
Onboard netkort

Skal bruges til lidt visning af dvd samt div. billedbehandling + ADSL

Fra : Kim Nielsen

Dato : 15-02-03 05:45

"Harry (Alias Mr. Taunus) 26xx" <superligaANTISPAM@superliga.dk> skrev i
en meddelelse news:b2jt7k$2der$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Onboard lydkort
> Onboard netkort
>
> Skal bruges til lidt visning af dvd samt div. billedbehandling + ADSL

Hvis det er et Onboard netkort (>= 10 Mbit) skulle du jo være dækket ind
de næste 3..5 år mht. ADSL.

Du kan jo prøve http://www.edbpriser.dk og udfylde felterne med det du
kan lide.

Der er mange andre f.eks. kendte billige gode firmaer (www.shg.dk,
www.d.c-s.dk ...) men hvor bor du, og hvorfor skal det være det du
nævner ? .

Det du nævner er ved at være forældet - men er brugbart - ligesom den 5
år gamle K6-2 300Mhz jeg bruger til Internet, word, Excel m.m - men er
fuld brugbar.

Hvad skal du bruge din nye PC til ???

- § - Kim Nielsen - § -