MSI 845PE Max2 Problem
Fra : Jan vilhelmsen

Dato : 14-02-03 05:59

Hej.

Jeg har lige købt dette bundkort +
Radeon 9700 pro
512 ddr samsung ram
120 gb seagate
2,4gh p4

Men den vil sku ikke som jeg vil.

Når jeg starter så starter computeren op i ca. 5 sek. og så slukker den
igen.
Psu'en er en 400watt fra themaltake.
Jeg har prøvet andre ram , andet grafikkort og tage alle ting fra, men den
vil stadig ikke starte rigtigt.

Jeg har haft den op og køre i et stykke tid ( ca. 1,5 time )
Den gjorde det også et par gange først, men så pillede jeg bare lidt og så
virkede det.
Nu er den åndsvag igen.

Nogen der har prøvet det og måske har en løsning ?

Mvh

Jan V

Fra : Morten

Dato : 14-02-03 20:28

"Jan vilhelmsen" <Jan-v@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]

> Jeg har haft den op og køre i et stykke tid ( ca. 1,5 time )
> Nogen der har prøvet det og måske har en løsning ?

Hej Jan

Det kunne lyde til at CPU'en måske bliver for varm. Har du prøvet at tjecke
om køler kører hurtigt nok eller om den overhovedet kører. Prøv evt. med en
anden og husk kølepasta, når du én gang har haft køleren af.

Med venlig hilsen

Morten Bartholomæussen

Fra : Jan vilhelmsen

Dato : 15-02-03 00:10

Jeg har prøvet alt nu og har fundet ud af at det er bundkortet der ikke
virker ordenligt. så det skal lige byttes en gang.

Mvh

jan