Dokumentation efterlyses
Fra : Henning Petersen

Dato : 13-02-03 21:04

Hejsa!

Jeg har en gammel maskine med et Asus PSA-B bundkort
- Tror jeg nok

Er der nogen som har en ide om hvor man kan finde dokumentation på
sådan en fætter?
Jeg skal ha smidt noget mere ram i dyret, men vil da godt vide hvad
den kan køre med (både mængde og type), inden jeg finder
muldvarpeskindet frem

På forhånd tak

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 13-02-03 21:27

"Henning Petersen" <henning.petersen.030213@hpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg skal ha smidt noget mere ram i dyret, men vil da godt vide hvad
> den kan køre med (både mængde og type), inden jeg finder

et vildt gæt som nok ikke er relevant:

http://www.asus.com.tw/

Fra : Peter Pan

Dato : 13-02-03 23:41

"Henning Petersen" <henning.petersen.030213@hpc.dk> wrote in message
> Jeg har en gammel maskine med et Asus PSA-B bundkort
> - Tror jeg nok

Mon ikke det S er et 5-tal? Asus har lavet et P5A-B bundkort som er et Super
Socket 7 kort.

> Er der nogen som har en ide om hvor man kan finde dokumentation på
> sådan en fætter?

Du kan downloade hele manualen fra
<http://www.asus.com/support/download/selectftp.aspx?l1_id=1&l2_id=5&l3_id=2
&m_id=2&f_name=p5ab-107.pdf~zaqwedc>

> Jeg skal ha smidt noget mere ram i dyret, men vil da godt vide hvad
> den kan køre med (både mængde og type), inden jeg finder
> muldvarpeskindet frem

Det kører med 100 MHz SD-Ram, 168 pins. Op til max 3 moduler af 256 MB (ialt
768 MB). Bemærk at det skal være double-sided moduler hvis du bruger 256 MB
moduler.

Mvh
Anders