Greendata.dk har SIS655 boards PÅ LAGER
Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 13-02-03 19:52

Får mit Gigabyte GA-8SG800 i morgen - kunne forestille mig der var andre som
leder med lys og lygte efter disse boards ;)

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 14-02-03 14:05

Viser sig selvfølgelig at være en typo fra deres side :o

Fra : Jan V.

Dato : 18-02-03 09:59

"Uffe S. Callesen" <usc@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Viser sig selvfølgelig at være en typo fra deres side :o
>

> "Uffe S. Callesen" <usc@pc.dk> wrote in message
> som

Prøv at kigge på:

http://www.bjmusik.dk/index.html?target=dept_450.html&lang=da

Hvis det er prisen for SIS655 boards, skal jeg have dette istf et Granite
Bay baseret.

Jan