Abit vs. Gigabyte
Fra : Janus Nielsen

Dato : 12-02-03 01:17

ABIT IT7-MAX2 V.2 til 1899 kr.
http://www.extremeoverclocking.com/reviews/motherboards/IT7_MAX2_1.html

GIGABYTE GA-8INXP til 2349 kr
http://www.greendata.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=844

Hvad siger I ?
Hvad er der mest bundkort i og hvorfor?

Mvh Janus

Fra : Peter

Dato : 12-02-03 14:37

Kender ikke lige præcis de pågældende bundkort.

Men generalt kan jeg sige god for Gigabyte bundkort, det er virkeligt noget
der virker. Har læst mange steder om 8INXP og det har fået gode anmeldelser.

/peter

Fra : Jens Petersen

Dato : 12-02-03 16:50

On Wed, 12 Feb 2003 01:17:00 +0100, "Janus Nielsen"
<janus@prime-agency.dk> wrote:

>ABIT IT7-MAX2 V.2 til 1899 kr.
> [...]

Jeg har lige skiftet et ABIT kort ud med et Gigabyte kort (ikke det
nævnte) og er meget begejstret for Gigabyte, man føler virkelig at man
får noget for pengene.

Og a'propos penge - i tyskland kan du få det for 225 euro = 1672
kroner.

http://62.165.0.82/webcatalog/computerstore/ordernow.tmpl?affiliate=geizhals&item=PLR01070

--
Jens

If you run out of underwear, you are running too fast.

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 13-02-03 18:12

Greendata har fået Gigabyte GA-8SQ800 på lager - har selv en på vej i posten
derfra lige nu - woot :D