upgradering af cpu
Fra : Carsten Hansen

Dato : 11-02-03 20:34

Jeg overvejer at opgraderer min 1.4 thunderbird til en xp2400 t-bred....

- men vil jeg overhoved få noget ud af sådan en opgradering... Sidst jeg
opgraderede var fra en 900 til 1400 - og de extra 500 mhz gav ikke nogen
nævneværdig forskel...

Vil en xp2400 opføre sig som en 2.4 mhz eller som en 2.0 mhz i forhold til
min 1.4 t-bird?

Fra : Carsten Hansen

Dato : 11-02-03 21:03

sorry - jeg røg lige i den forkerte gruppe - men svar endelig alligevel

Fra : Henrichsen

Dato : 11-02-03 22:37

Du vil få ca. 20% mere CPU power...

Har lige opgarderet fra T-bird 14, til xp 2100+ tb.

Martin.

Fra : Leony

Dato : 12-02-03 11:00

> sorry - jeg røg lige i den forkerte gruppe - men svar endelig
> alligevel

Om du mærker forskel eller ej, afhænger af hvad du skal bruge din
computer til (trods 2 posts i en forkert gruppe nævner du ikke noget om
dette
Hvis du skal lægge 7-kabale og chatte, så kan du ligeså godt spare
pengene.
Hvis du redigerer/konverterer video, renderer 3D eller lignende, så kan
du ikke få processorkraft nok.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/