Underlig bundkort fejl
Fra : JESPER STOUGAARD KNU~

Dato : 11-02-03 19:41

Hej

Jeg har lige købt mig et ECS K7S5A bundkort men kan ikke rigtig få det til
at virke.

Når jeg tænder PC'en kommer den ikke rigtig i gang. Den står skærmen står
bare og blinker hvert 3 - 4 sekund og lamperne på DVD drev og Brænder lyse
på skift, som om de køre.

Jeg har prøvet at skifte alle delene: CPU, RAM, Grafikkort og frakoble alle
harddiske og drev fra strømforsyningen. Jeg har endda forsøgt mig med en
anden strømforsyning. Men lige lidt hjælper det.

Jeg kom så til at tænke på om mine strømforsyninger er trækker nok watt. Den
ene er en 235 watt og den anden 250 watt.

Jeg har for nyelig samlet en lignende løsning men her var strømforsyningen
på 300 watt. Kan det være problemet and det er for små?

Jeg har desværre ikke en 300 watt strømforsyning lige nu, men hvis en eller
anden kunne fortælle mig at det er problemet, så må jeg jo anskaffe mig en.

Nogen gode forslag?

Venligst

Jesper

Fra : Bo Arling

Dato : 11-02-03 20:10

> [...]
> bare og blinker hvert 3 - 4 sekund og lamperne på DVD drev og Brænder lyse

Havde samme problem med et MicroStar ATX SiS® 648.
Tilbage til forhandleren (MidtData), der konstaterede defekt mbo.
Byttet uden beregning

M.v.h. Bo

Fra : Uffe Junker\(Gedser\~

Dato : 11-02-03 23:01

> Nogen gode forslag?

Send det retur til forhandleren - har prøvet det samme med et andet ECS kort
og fik det byttet!

mvh.

Uffe