Forslag til bundkort
Fra : Janus Nielsen

Dato : 11-02-03 13:01

Har lige set at der er penge på kontoen til at shoppe computer.
Men men men... jeg er i tvivl om bundkortet.

Jeg vælger en 2700+ fra AMD.
Jeg vælger 2 x 512 MB PC2700 fra Samsung.
Jeg vælger 2 x HD på 60 GB ...

Jeg vil ikke have KT400 da jeg har læst at det er langsommere end KT333.
Så jeg tænker lidt på den nye nForce2 chip istedet.

Jeg vil gerne kunne køre RAID... men har ikke tænkt mig at købe SATA
harddiske!

Jeg ville monster gerne kunne bruge bluetoth / infrarød forbindelse fordi
jeg har en Nokia 7650 telefon.

Er der nogen, der kan give mig et hint til hvad jeg skal købe... og hvorfor

Stor hilsen
Janus