IEEE 1394 connectors på ASUS P4PE
Fra : Ulrik B. Larsen

Dato : 10-02-03 16:46

Hej alle

Er der nogen der ved hvordan jeg skal forbinde mit IEEE 1394 stik fra
bundkortets 10 pin connector til Chieftec-kabinettets 6 ledninger ?

Bundkortets stik er: TPA-, TPA+, GND, GND, TPB-, TPB+, +12v, +12V, GND (9
ialt)
Kabinettets ledninger er: TPA-, TPA+, TPB-, TPB+, VG, VP (6 ialt)

TPA og TPB giver jo nok sig selv, og jeg har prøvet at forbinde VG til den
ene GND samt VP til den ene +12V - men det virkede altså ikke.

Med venlig hilsen

Ulrik

Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-02-03 10:20

"Ulrik B. Larsen" <ubl@amu-bornholm.dk> wrote in

> [...]
>
> TPA og TPB giver jo nok sig selv, og jeg har prøvet at forbinde VG
> til den ene GND samt VP til den ene +12V - men det virkede altså

Jeg har samme kabinet og et Abit IT7 bundkort.

TPA[+-] og TPB[+-] giver sig selv. Jeg forbandt bare VG til Gnd for
A'eren og VP til +12V for A'eren. Det burde virke - det gjorde det her.

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Ulrik B. Larsen

Dato : 12-02-03 18:54

Tak for hjælpen Flemming - det svarer til det jeg 1 gang havde prøvet, men
nu gav jeg det en chance mere.
Da jeg fulgte farvekoden på ledningerne, viste det sig at Chieftec havde
kommet til at bytte om på stik-mærkningen på TPA+ og TPA- og det samme med
TPB+ og TPB-, men nu virker det altså !

Fra : Flemming Joensson

Dato : 13-02-03 00:36

> [...]
> havde kommet til at bytte om på stik-mærkningen på TPA+ og TPA- og
> det samme med TPB+ og TPB-, men nu virker det altså !

Ok, det er de ikke på mit kabinet - heldigt nok der ikke sket noget ved
det.

Flemming