valign="top"
Fra : Kjaer og Monsson

Dato : 13-03-01 17:19

Hej NG,

hvordan laver jeg denne valign="top" med CSS?

Hilsen Peter
--
Den evige Newbie

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 13-03-01 17:31

On Tue, 13 Mar 2001 16:19:18 GMT, Kjaer og Monsson wrote:

> hvordan laver jeg denne valign="top" med CSS?

vertical-align: top ?

<http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/visudet.html#propdef-vertical-align>

Mvh.

--
"Oh it's a, sort of a horror cowboy movie. Adam Sjøgren
Takes place on the New York Thruway." asjo@koldfront.dk

Fra : Kjaer og Monsson

Dato : 13-03-01 20:41

Adam Sjøgren <asjo@koldfront.dk> skrev:
> vertical-align: top ?

Rigtigt, men jeg har lige fundet ud af at jeg ikke behøver den. DL kan også
bruges til mit forhavende. Bare rolig det er ikke noget snavs jeg roder mig
ud i, men derimod en rigtigere kode.

Hilsen Peter
--
Den evige Newbie

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-03-01 22:14

Kjaer og Monsson <kjarmons@worldonline.dk> skrev

> DL kan også bruges til mit forhavende.

vertical-align: top; bruges til at rykke tekst op i toppen af en
tabelcelle - det kan <dl> ikke gøre - hvad er det du vil, Peter?

--
Allan

Fra : Kjaer og Monsson

Dato : 14-03-01 16:49

Allan Vebel <allan@vebel.dk> skrev:
> vertical-align: top; bruges til at rykke tekst op i toppen af en
> tabelcelle - det kan <dl> ikke gøre - hvad er det du vil, Peter?

Jeg var igang med at lave noget a la i en tabel.

Navn: Peter Monsson

Alder: ... osv

Men så fandt jeg ud af at jeg bare kan bruge <dl> som er beregnet til at
opstille en sådan liste. (Og så har jeg ikke bøvl med WAI.)
det kommer så ikke til at se ud som jeg oprindeligt forstilllede mig det men
det er acceptabelt.