Free Themes til FP2000
Fra : Rene Frederiksen

Dato : 16-01-01 16:52

Er der nogle der kender gode steder man kan hente Free Themes til FP2000 ???
Det skal være til forretningsbrug (Pænt og nobelt LOOK)

mvh
Rene

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-01-01 02:12

http://www.paulsfrontpagethemes.com/themes/
Til forretningsbrug er det de betalte du er ude efter.

Fra : Mike

Dato : 18-01-01 16:15

On Wed, 17 Jan 2001 02:11:31 +0100, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>http://www.paulsfrontpagethemes.com/themes/
>Til forretningsbrug er det de betalte du er ude efter.

Har du en url på noget gratis til privat brug ?

Remove one nospam in E-mail

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-01-01 17:52

Ikke ved hånden, de gratis jeg har set bar tydeligt præg af det.

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 18-01-01 17:31

Findes der et "program" ud over det der er i Frontpage 2000 til at opbygge
en skabelon/theme til FP2000 ?
Hvor og koster det etc...Fortæl fortæl Jens Peter....

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-01-01 19:07

Kender ingen. Iøvrigt bruges det jo bare til at sætte de ting sammen
som du har lavet andetsteds.

On Thu, 18 Jan 2001 17:30:49 +0100, "Rene Frederiksen"